Friday, August 31, 2007

The final curtain

Evaluering af 23ting:
That's it. Vi lukker og slukker for denne gang.
Så har det været en god forestilling? Så absolut. The bottom line er at jeg har fået kendskab til webteknologier, som jeg ikke tidligere kendte til. Man bliver aldrig rigtig færdig med at lege med de services, som blev introduceret i 23ting. Der er altid mulighed for lige at lave lidt mere. F. eks. skrive til sin wiki, uploade billeder til Flickr eller holde styr på biblioteket i Librarything.

Jeg lærte hurtigt at sortere i de forskellige teknologier. Dvs. vurdere hvilke der virker brugbare for mig og hvilke jeg ikke umiddelbart kommer til at bruge.
Jeg er meget entusiastisk omkring hele forløbet, og er overbevist om at alle deltagere har oplevet et kompetenceløft. Det er en god idé med en blog undervejs i forløbet, så man dels kan følge de andres anstrengelser og dels kan huske tilbage på sine egne! Det er faktisk fun, fun at blogge.

Jeg har hørt at 23ting fortsætter med nye opgaver. Jeg er naturligvis på til mere! So keep it coming!

2 comments:

Morten Brunbjerg Bech said...

Du lukker og slukker vel ikke for bloggen?

Mvh. Morten

Sara Jørgensen said...

TILLYKKE med det færdige 23 ting forløb. Det har været en udsøgt fornøjelse af følge med på din blog - stor spas!